piątek, 17 kwietnia 2009

Alba blondynką, Angelina zaciążyła, a Mroczek w szpitalu...

;) Uf i jestem...powrocilam po siedmiokrotnym przebyciu kuli ziemskiej, specjalnie po to aby zdobyć najnowsze njusy, fakty autentyczne i najprawdziwszą prawdę... w koncu piątka z technologii edukacyjnych jest cenniejsza niz bilet z Warszawy do NY przez Tokio i Nową Zelandię ;)
Także tego...wszystkie z was, które polowały lub nadal polują na Brada mają coraz mniejsze szanse (na dostatnie zycie...alimenty na 7 dzieci, cięzka sprawa) bo wlasnie podczas naszej rozmowy, angelika szybko wykonała test ciązowy i tak, dowiedziałam się jako pierszwa...znów będe ciocią :D
Podczas mojego pobytu na Madagaskarze (wspominałam, że nad tamtejszym niebem tez leciał moj samolot ? ) zatelefonował Rafał Mroczek (szerzej znany jako Zduński lub poprostu jeden z najlepszych aktorów młodego pokolenia) powiadomic mnie, ze Marcin przedawkował....antybiotyk, ale otrzyjcie łzy niewiasty...przy jego polówce czuwa brat i grupa oddanych przyjaciół !
No i jeszcze jedno dla fanów Dżesiki...znów jest blondynką (brunetki, blondynki ....) tak właśnie wszystkie te które od października sie do niej upodabniają (i Ty Cimochówna) farby w dłoń :D
Pozdrawiam, zapraszam, dziękuje, do zobaczenia
;)

2 komentarze:

  1. dziękuje Ci Izo za ten blog i te wszystkie informacje, bo o północy pudelek jest zawsze zapchany i przez to często mam zaległości, ale dzięki Tobie będę już zawsze na bieżąco! Dziękuję :*
    p.s. czekam z niecierpliwością na kolejne doniesienia z ośki ;) :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Jessica podobno ma 43 nr buta? słyszałaś? To prawda?

    OdpowiedzUsuń